شناسهٔ خبر: 176335 - سرویس استان‌ها

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌ ۲۰۰۰ واحدی مسکن اهواز

ببینید|سفر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وبازدید از پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز (۱) مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌ ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن امروز ۲۱ شهریور در سفر یکروزه به اهواز، طی بازدیدی آخرین وضعیت پروژه‌ ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز را بررسی کرد.

در این بازدید، میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: پروژه مسکن سپیدار در شرق اهواز، مجموعا ۲ هزار واحد مسکونی دارد که ساخته و تحویل داده شده است. مراحل اخذ پایان کار و اسناد این مسکن‌ها در حال انجام است و به زودی سند تک برگ تحویل صاحبان آن می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۸۰ واحد از این پروژه در شش قرارداد با پیمانکارهای مختلفی در سایت‌های D،G۱،G۲،H،K۱، K۲، در حال اجرا است. این پروژه با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال اجرا است. بخشی از پروژه آماده و در آستانه تحویل است و برخی دیگر از سایت‌ها نیز در آستانه تکمیل هستند. حدود ۱۶۰ واحد از پروژه در مرحله پایانی کارهای بنایی و تکمیل آسانسور هستند و حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

آذرسا عنوان کرد: برای محوطه‌سازی این ۵۸۰ پروژه، پیمانکار مشغول به کار و پیشرفت کار طبق برنامه زمان‌بندی است و با توجه به اینکه زیرسازی تکمیل و شبکه گاز هفته گذشته انجام شده است، بنابراین حداکثر یک ماه دیگر آسفالت خواهد شد. محوطه‌سازی سایت‌های ذکر شده، آغاز شده و به تدریج تکمیل می‌شود.

وی در خصوص رنگ‌آمیزی این واحدها عنوان کرد: خرید و پاشش رنگ نمای ساختمان‌ها توسط مجموعه پیمانکار انجام شده است، اما با توجه به اینکه رنگ‌آمیزی باید در دمای خاص زیر ۴۰ درجه انجام شود، به زودی اجرا خواهد شد. رنگ مخصوص خریداری و دپو شده است.

در ادامه این سفر یک روزه نشست هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن و شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، با حضور تمامی اعضا و مدیران کل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود.