شناسهٔ خبر: 176337 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

تکمیل ۱۴۰ واحد نهضت ملی مسکن اهواز تا آبان‌ماه امسال

ببینید|سفر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن وبازدید از پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز (۱) مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر استانی خود به خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان در شهر اهواز بازدید کرد و گفت: تا آبان ماه امسال ۱۴۰ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان در سفر استانی خود به خوزستان از پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان در شهر اهواز بازدید کرد و گفت: تا آبان ماه امسال ۱۴۰ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی که در این سفر با همراهی اعضای هیات‌مدیره این سازمان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی استان خوزستان قرار گرفته است، ادامه داد: این پروژه با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید بر ضرورت نظارت کیفی مدیران ستادی بر اجرای پروژه‌های استانی تاکید و اعلام کرد: در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد. بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است.

وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز در ۳ فاز تعریف شده و کل واحدهای پروژه ۵۳۰ واحد است که تا آبان‌ماه امسال ۱۴۰ واحد به متقاضیان تحویل خواهد شد.

مالکی ابراز امیدواری کرد تا در توافق با بنیاد مسکن آماده‌سازی فازهای دیگر پروژه هم به زودی انجام شود.