شناسهٔ خبر: 176384 - سرویس استان‌ها

تجلیل از اقدامات راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

از اقدامات شاخص و برجسته راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تجلیل شد اقدامات شاخص و برجسته راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بیست و هفتمین جشنواره استانی شهید رجایی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، در جلسه شورای اداری استان اردبیل از دستگاه‌های موفق در حوزه های مختلف تجلیل به عمل آمد، که در قالب شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابان، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش مهم ساخت و توسعه مسکن بخ عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

در این جشنواره، براساس ارزیابی های به عمل آمده طی فرایند نظام ارزیابی و سنجش عملکرد سازمانی موضوع مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات شاخص و برجسته ای انجام گرفته است.

به گفته کارشناسان، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش مهم راه و مسکن اقدامات شاخص و رضایت بخش و قابل توجهی را در سال‌های اخیر انجام داده که توسعه و تکمیل بزرگراه‌های استان و همچنین ساخت مسکن برای اقشار مختلف در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن از جمله این فعالیت های برجسته است.

در پایان جلسه شورای اداری استان، سید حامد عاملی استاندار اردبیل با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره استانی شهید رجایی از خدمات و عملکرد برجسته محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تجلیل کرد.

گفتنی است در سال گذشته هم بر اساس ارزیابی های تخصصی سازمان ملی زمین و مسکن، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزء دستگاههای برتر در سطح کشور انتخاب شده بود.