شناسهٔ خبر: 176388 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد؛

رعایت قانون انتخابات نظام مهندسی ساختمان و شیوه نامه تبلیغات توسط نامزدها الزامی است

رعایت قانون انتخابات نظام مهندسی ساختمان و شیوه نامه تبلیغات توسط نامزدها الزامی است معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: رعایت قانون انتخابات نظام مهندسی ساختمان و شیوه نامه تبلیغات توسط نامزدها الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل و عضو هیئت نظارت در جلسه توجیهی شیوه نامه تبلیغات نامزدها اظهار کرد: دهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بصورت تمام الکترونیکی در روز چهارشنبه ۱۱ مهر سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با بررسی مدارک و استعلام از مراجع نظارتی و امنیتی استان از تعداد ۶۳ متقاضی حضور در انتخابات دهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تاکنون حضور ۵۳ نفر به عنوان نامزد قطعی شده که در نهایت با انتخاب ۱۳ نفر بعنوان هیئت مدیره جدید پرونده این دوره بسته خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت نظارت بر انتخابات بیان کرد: وحدت، هماهنگی و همکاری خوبی با عوامل هیئت اجرایی و سایر دستگاه‌های دخیل به عمل آمده است.

وی افزود: رعایت قانون انتخابات نظام مهندسی ساختمان و شیوه نامه تبلیغات توسط نامزدها الزامی بوده و با هرگونه قانون شکنی و تبلیغات خارج از چهارچوب های اعلامی برابر شیوه نامه تبلیغات ابلاغی برخورد خواهد شد.

عضو دستگاه نظارت در ادامه گفت: طبق شیوه نامه ابلاغی تبلیغات، حضور و فعالیت نامزدها در بستر پلتفرم ها و رسانه های خارجی ممنوع بوده و آنها باید در شیکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ کنند.

علامه همچنین خاطر نشان کرد: کلیه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برای شرکت در انتخابات و رای گیری در روز ۱۱ مهرماه باید عضویت خود را در سامانه جامع  ims.irceo.ir ثبت و به روز رسانی و نهایی کنند. در غیر این صورت شرکت در انتخابات امکان پذیر نخواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در روند برگزاری این انتخابات صنفی افزود: زمان تبلیغات با انتشار آگهی و لیست کاندیداها از تاریخ ۲۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری الکترونیکی خاتمه می یابد.