شناسهٔ خبر: 176420 - سرویس ریلی

دستور پیگیری سریع سانحه قطار باری هرمزگان از سوی وزیر راه و شهرسازی/ تسلیت فرزانه صادق برای درگذشت دو تن از همکاران راه‌آهن در این سانحه

فرزانه صادق مالواجرد _ وزیر _ پرتره _ راه آهن وزیر راه و شهرسازی در پی سانحه‌ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ دستور پیگیری سریع داده و خواستار تهیه گزارش از جزییات این ضایعه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی سانحه‌ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری سریع داده و خواستار تهیه گزارش از جزییات این ضایعه شد.

وی با ابراز تاسف عمیق از درگذشت دوتن از همکاران راه‌آهن در این سانحه؛ به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.

حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.

در این حادثه مصطفی فلاحی لکوموتیوران پایه ۲ناحیه هرمزگان و رامین بیگی آموزگار لکوموتیوران ناحیه هرمزگان جان خود را از دست داده اند.

کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه تشکیل شده و اعضا در حال بررسی علت موضوع اند.

به گفته علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، قطار مشکل فنی نداشت و جزئیات حادثه پس از بررسی کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.