شناسهٔ خبر: 176487 - سرویس استان‌ها

قرعه کشی ۳۹ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه

قرعه کشی فرادنبه در جلسه‌ای رسمی و با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی، دومین مرحله از قرعه کشی اهدای زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( چهارمحال و بختیاری) افراسیاب علایی سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان بروجن گفت: دومین جلسه قرعه‌کشی تعیین قطعات اراضی متقاضیان طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال به‌ریاست فرماندار شهرستان بروجن و با حضور نماینده دستگاه نظارتی، اعضای شورای شهر فرادنبه و شهردار آن شهر در محل دفتر شهرداری شهر فرادنبه برگزار شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجن اظهار کرد: تعداد کل ثبت نامی های تایید شده این دو طرح در این شهر ۱۳۹ نفر بوده که در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه ۳۹ قطعه زمین ۱۶۲ متری میان ۳۹ نفر از واجدین شرایط که بر اساس سامانه اولویت بندی شده بودند قرعه کشی شد؛ سهم جوانی جمعیت در این قرعه کشی ۲۳ نفر و الباقی ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال بودند.

علایی افزود: ارزش پلاک های قرعه کشی شده حدود ۲۵ میلیارد تومان است که پس از طی مراحل قانونی و روند اداری قرارداد واگذاری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در اولین مرحله از قرعه کشی این دو طرح در این شهر ۵ قطعه زمین قرعه کشی شده بود خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد واجدین شرایط نسبت به زمین های موجود در این شهر بیشتر است؛ پس از تامین زمین، قرعه کشی سایر قطعات انجام خواهد شد.