شناسهٔ خبر: 176531 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت

هفته وحدت مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی هفته وحدت  و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی هفته وحدت  و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)   را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.  

در متن پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»  


هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه دارند.  

نامگذاری هفته وحدت، تدبیر خیرخواهانه بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه‌ها بود که بحمدا… به سرمایه عظیم معنوی و عنصری در رقم خوردن انسجام اسلامی در منطقه تبدیل گردید.  

مسلمانان جهان در طول قرن های متمادی از حیات پر افتخار اسلام، همواره به پیروی از پیامبری مفتخرند که رحمه للعالمین بود و ندای مهر و مروت اسلامی را در تاریخ بشریت به یادگار نهاد.  

اینجانب فرا رسیدن میلاد مسعود نبی مکرم اسلام، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به تمامی مسلمانان خصوصا خانواده بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون و سربلندی امت اسلامی و همچنین شکست تلاشهای مذبوحانه دشمنان را در پرتو اتحاد مسلمین از خداوند متعال مسألت دارم.