شناسهٔ خبر: 176564 - سرویس استان‌ها

بهسازی روکش آسفالت راه‌ روستایی گنج‌آباد در شهرستان ماه‌نشان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان گفت: راه روستایی گنج‌آباد به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان بهسازی و روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، محمد جعفری، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان در بازدید از عملیات آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۷ کیلومتر از راه‌های شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در ۶ ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

وی به اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی گنج‌آباد به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن اشاره کرد و افزود: با این اقدام روستاهای گنج آباد، کاکا و گلاب‌لو که در این محور قرار دارند از تردد ایمن برخوردار می‌شوند.

جعفری در ادامه عنوان کرد: به زودی خط‌کشی و نصب علایم این محور نیز در راستای افزایش ایمنی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان در پایان اشاره کرد: شهرستان ماه‌نشان پهناورترین شهرستان استان با بیش از ۹۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و به دلیل حمل بار به‌ویژه محصولات معادن از شهرستان‌های هدف طرح تحول بهسازی راه‌های استان است.