شناسهٔ خبر: 176614 - سرویس استان‌ها

پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان فرمانداری شهرستان هامون

سیستان رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت ساختمان فرمانداری جدید التاسیس شهرستان هامون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مهدی شهرکی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان افزود: برای ساخت این پروژه با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع تاکنون ۱۸۷ هزار و ۲۰۸ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
 
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز یعنی ۲۷۳ میلیارد ریال در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
 
رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم، ساختمان دولتی و تاسیسات عمومی استان با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.
 
شهرکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست ساخت است که پیش بینی می‌شود در صورت تامین اعتبارات لازم پنج طرح آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.