شناسهٔ خبر: 176696 - سرویس استان‌ها

پیشرو بودن شرق سمنان در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور بررسی شد

دیدار با فرمانده هان انتظامی در جلسه مشترک اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و فرماندهان انتظامی شاهرود، پیشرو بودن شرق سمنان در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، صبح امروز امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با علیرضا شائینی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به همراه نوروز دامغانی رئیس قرارگاه ملی مسکن فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار و در خصوص مباحث تفاهمات بین دو دستگاه گفتگو کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بیان کرد: در راستای ساخت منازل مسکونی نیروهای مسلح در کشور جزو استان‌های پیشرو هستیم

عمیدی گفت: اداره کل راه و شهرسازی یکی از وسیع‌ترین دستگاه‌های استان است و بر اساس وظایفی که به این اداره کل محول شده است می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف استان انجام دهد.

وی از تعامل سازنده پلیس استان با اداره کل راه و شهرسازی در زمینه حراست و نگهبانی از اراضی ملی تشکر کرد و اظهار داشت: تلاش‌های فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزنده و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این دیدار تصریح کرد: خدماتی که اداره کل راه و شهرسازی ارائه می‌دهد خیلی تأثیرگذار است و می‌تواند در رونق استان نقش بسزایی را ایفا کند.

علیرضا شائینی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت در سازندگی دو هدف مشترک پلیس و اداره راه و شهرسازی است.