شناسهٔ خبر: 176704 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان:

پروژه ۳۱۷ واحدی M۵ بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین مالی، این پروژه تا آخر اردیبهشت سال آینده به اتمام می‌رسد.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان) گفت: پروژه ۳۱۷ واحدی m۵ شرکت تیشا،در بخش جنوبی سایت ۷۳ هکتاری کوی زنگان واقع شده و در ۳۹ بلوک ۵ طبقه‌ای، هر طبقه ۲ واحد ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۶۴ واحد مسکونی در این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد ۶ خانواده ساکن شدند، اظهار کرد: تعداد واحدهای مسکونی قابل تحویل در فاز دوم به متقاضیان هم ۴۰ واحد مسکونی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه تعداد ۲۱۳ واحد مسکونی از این پروژه هم باقی مانده است، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۸۷ درصد است و در صورت تامین مالی، پروژه مذکور تا آخر اردیبهشت سال آینده (۱۴۰۴) به اتمام خواهد رسید.

 کردلو، عمده مشکل پروژه m۵، را تامین مالی شرکت از سوی متقاضیان و تسهیلات بانکی اعلام کرد.

 وی با بیان اینکه انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب در این پروژه وصل شده است، از مسئولین شهری خواست با نصب روشنایی معابر، سطل‌های زباله و همچنین بستن دریچه‌های فاضلاب خیابان‌ها گامی در جهت آسایش و امنیت ساکنین بردارند.

 رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم همکاری سازنده و مطلوب شرکت‌های خدمات رسان تاکید کرد و گفت: با تامین زیر ساخت‌ها، واحدهای مسکونی زودتر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.