شناسهٔ خبر: 176708 - سرویس استان‌ها

دومین نشست تخصصی برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

دومین نشست تخصصی برنامه اجرایی سازمان ملی زمین ومسکن دومین همایش فصلی منطقه ۵ استانی با حضور مدیران و کارشناسان سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، تهران، البرز، ایلام، همدان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، دومین همایش فصلی منطقه ۵ استانی با حضور مدیران و کارشناسان سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، تهران، البرز، ایلام، همدان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی برگزار شد.

عباس یوسف زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در ابتدای مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: بررسی و پایش برنامه‌ها در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن از جمله کارهای بسیار خوب و کاربردی است که به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و استان مرکزی میزبان این دوره از همایش است.

صادقیان فر معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن نیز گفت: با توجه به اینکه روز پرکاری در پیش داریم در این جلسه مروری بر حوزه‌های تخصصی سازمان و موضوعات مختلف را بر اساس برنامه اجرایی که در ابتدای سال اعلام شده است، بررسی می‌کنیم.

وی افزود: در بخش‌های شهرسازی، فنی و مهندسی، پروژه‌ها، دفتر طرح‌ها و حوزه شهرسازی همکاران سازمان ملی حضور دارند و موارد همه استان‌ها بررسی و جمع‌بندی می‌شود.

رضایی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن نیز بیان کرد: در فصل اول مروری بر عملکرد سال گذشته را داشتیم و امروز نیز برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ و عملکرد شش ماه گذشته را بررسی می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن افزود: باید نقاط آسیب و مشکلات ضعف‌ها از جمله استقرار سامانه جدید را مورد بررسی قرار داد و با هم افزایی و استفاده از تجارب موفق استان‌ها نقاط آسیب را به فرصت تبدیل کنیم.