شناسهٔ خبر: 176762 - سرویس استان‌ها

ثبت‌نام بیش از ۱۵ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دشتستان استان بوشهر

زهرا هوایی رئیس اداره راه وشهرسازی دشتستان رئیس راه وشهرسازی شهرستان دشتستان از ثبت نام بیش از ۱۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوائی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار کرد: در شهرستان دشتستان اقدامات لازم برای تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند.

وی افزود: با توجه به پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دشتستان پنج هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی موثر شناخته شده که در مرحله تشکیل پرونده، تأیید در سامانه و یا در حال اختصاص پروژه است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان دشتستان بیان کرد: تعدادی از متقاضیان نیز در حال تکمیل پرونده هستند که می‌بایست هر چه سریع‌تر نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام شود تا پس از بررسی و تایید اولیه اقدام شود.

هوائی گفت: تعدادی از متقاضیان نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فرزندآوری) ثبت نام کردند که در حال بررسی مدارک این متقاضیان از جمله احراز سکونت ۵ ساله در شهر محل تقاضا هستیم و پس از تایید از طریق پیامک به آنان اعلام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان تاکید کرد: متقاضیانی که مدارک کافی جهت احراز سکونت را ندارند و واجدالشرایط در محل تقاضا نیستند هر سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف خود در سامانه اقدام و نسبت به تکمیل مدارک مطابق شیوه نامه ابلاغی اقدام کنند.

هوائی گفت: تاکنون به بیش از ۱۷۰۰ نفر از متقاضیان تخصیص پروژه و یا قرارداد زمین واگذار شده و بقیه نیز در مرحله بررسی است.