شناسهٔ خبر: 176802 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی:

بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از تکمیل و تحویل این بیمارستان در نیمه دوم امسال خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تحویل بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در نیمه دوم امسال خبر داد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی ودولتی گفت: بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری در مراحل پایانی تکمیل قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان در نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: بخش‌ها و اتاق‌های بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری شامل اتاق عمل ، ICU ، CCU ، PCCU ، PICU ، NICU ، LDR و اورژانس، جراحی عمومی، آزمایشگاه، رادیولوژی، ارتوپدی و اتاق‌های بستری (داخلی، عفونی، دیالیز، مراقبت‌های ویژه و ...) است.

نبیان پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت: احداث بیمارستان ساری از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و تاکنون ۴۷۶ میلیارد تومان برای احداث این بیمارستان هزینه شده است.

به گفته وی، این بیمارستان هشتمین بیمارستان ساخته شده توسط سازمان مجری در استان مازندران است.

گفتنی است، مقرر شده تا  ۸ پروژه بیمارستانی با مجموع یکهزار و ۷۷۶ تخت بیمارستانی در دولت چهاردهم تکمیل و تحویل شود.