شناسهٔ خبر: 176920 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

تأمین بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، با تلاش‌های به عمل آمده بیش از ۲ هزار ۵۰۰ هکتار زمین در استان تأمین شده است.   

وی افزود: زمین‌های تأمین شده شامل اراضی موجود، الحاق زمین به محدوده شهری، تعیین و تغییر کاربری بوده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: اراضی تامین شده معادل افزون بر ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان است.  

وی اضافه کرد: در این زمینه، تا کنون بالغ بر ۵۲ هزار و ۱۰۰ واحد پروژه تعریف شده و برای افزون بر ۴۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی قرارداد با سازندگان امضا شده است.  

به گفته قاری‌قرآن، بیش از ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، قرارداد تسهیلات دارد و برای بالغ بر ۳۱هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی نیز پروانه ساختمانی اخذ شده است.   

وی گفت: از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث در استان اصفهان، بیش از ۱۷ هزار واحد در مرحله اجرای فونداسیون و بالغ بر ۹ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله پایان اسکلت و سقف هستند.