شناسهٔ خبر: 177218 - سرویس استان‌ها

بررسی مستندات زمین اهدایی به آرین سلیمی با حضور این ورزشکار

بررسی مستندات زمین اهدایی به آرین سلیمی با حضور این ورزشکار مستندات و مدارک مربوط به زمین اهدایی به آرین سلیمی قهرمان المپیک امروز با حضور این ورزشکار و خبرنگاران در اداره کل راه و شهرسازی بررسی و ابهامات رفع شد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، پس از مصاحبه آرین سلیمی دارنده مدال طلای المپیک در رشته تکواندو در خصوص معارض داشتن زمین اهدایی به او، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور این قهرمان المپیک و خبرنگاران نشستی برگزار کرد تا وضعیت زمین اهدایی بررسی شود.

مصاحبه وی موجب شد تا رسانه‌های معاند موج سواری روی این موضوع را آغاز کرده و طوری ماجرا را منعکس کنند که گویا قهرمان المپیک کرمانشاهی تنها همین یک قطعه زمین را به عنوان جایزه طلای المپیک خود دریافت کرده که آن هم معارض داشته و یازده نفر دیگر ادعای مالکیت آن را دارند.

در همین راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با دعوت از خبرنگاران و آرین سلیمی قهرمان المپیک، توانست به شفاف‌سازی این موضوع پرداخته و حقیقت ماجرا را مشخص کند.

آرین سلیمی پسر مبارز کرمانشاهی مردادماه امسال در مسابقات المپیک پاریس با شکست حریف سرسخت انگلیسی خود در فینال وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم رقابت های تکواندو توانست مدال طلا را پس از ۱۶ سال به کاروان ورزشی تکواندو ایران به ارمغان آورد.

آرین سلیمی پس از کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی؛ دومین ورزشکار این استان است که موفق به بالاترین موفقیت ورزشی یعنی کسب طلای المپیک می‌شود.