شناسهٔ خبر: 177219 - سرویس استان‌ها

زمین اهدایی به آرین سلیمی دارای سند تفکیکی است

زمین اهدایی به آرین سلیمی دارای سند تفکیکی است مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: زمین اهدایی به آرین سلیمی بدون هیچگونه معارضی، دارای سند تفکیکی است و این قهرمان می‌تواند به‌آسانی سند را به‌نام خود انتقال دهد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دیدار با آرین سلیمی قهرمان المپیک با اشاره به اینکه تاکنون زمینی به قهرمانان ورزشی اهدا نشده است، اظهار داشت: هزینه آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن را مردم پرداخت می‌کنند و تنها سایتی که هزینه آماده‌سازی را دولت تقبل کرده سایت جوانی جمعیت است و به همین دلیل ما یک قطعه از این سایت برای ایشان در نظر گرفتیم وگرنه ایشان باید هزینه‌ای را برای آماده‌سازی پرداخت می‌کردند.

رامین الماسی در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های آرین سلیمی و کسب مدال با ارزش او در المپیک پاریس، گفت: قطعا اثری که مدال طلای این قهرمان کرمانشاهی دارد شاید خیلی از طرح‌ها و پروژه‌ها نداشته باشد و اثرات این مدال سالهای سال باقی می‌ماند و برای همه کرمانشاهیان مایه افتخار است.

وی عنوان کرد: 28 مردادماه نامه ما برای وزیر ارسال شده و به سرعت پیگیر شد و سوم شهریورماه معاون وزیر موافقت را به صورت مشروط اعلام کردند، اما ما شرط را نیز نادیده گرفتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اراضی هیچ گونه معارضی ندارند و سند تفکیکی دارند، گفت: سایت جوانی جمعیت در بیستون قرار دارد و چنانچه آرین سلیمی تمایل داشت زمین اهدایی به او در کرمانشاه باشد باید به بنده اطلاع می‌دادند که ندادند.

الماسی، افزود: اراضی نهضت ملی مسکن شهر کرمانشاه در پیرامون قرار دارند و هیچ مانعی برای معاوضه وجود ندارد، اما کسی برای این موضوع نیز به ما مراجعه نکرد.

الماسی ادامه داد: اگر واقعا آرین را دوست داریم باید کاری کنیم که از حاشیه دور باشد و فقط به ورزش قهرمانی خودش بپردازد.