شناسهٔ خبر: 177221 - سرویس استان‌ها

آرین سلیمی قهرمان المپیک

تمام انتظارات من از مسئولان در حوزه ورزش است

تمام انتظارات من از مسئولان در حوزه ورزش است آرین سلیمی قهرمان المپیک امروز با حضور در اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و با حضور خبرنگاران مستندات و مدارک مربوط را بررسی و به ابهامات پایان داد و تنها خواسته خود را دوری از حواشی و رسیدگی بیشتر وزارت ورزش و جوانان به ورزشکاران اعلام کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(کرمانشاه)، به دنبال مطالب منتشر شده در روزهای اخیر درباره وضعیت زمین اهدایی به «آرین سلیمی» و توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی در این زمینه، این ورزشکار امروز در این اداره کل حاضر شد و مستندات مربوط به زمین بررسی شد.

آرین سلیمی قهرمان المپیک در این دیدار اظهار داشت: من هر انتظاری داشته باشم در حوزه ورزش است و هدف من این است که انگیزه‌ای باشم برای دیگر نوجوانان و جوانان سرزمینم، زیرا اعتقاد دارم همه توانایی کسب موفقیت را دارند و تنها تلاش و انگیزه نیاز دارد.

وی عنوان کرد: پدر من چند بار برای وضعیت این زمین پیگیری کرد، اما جوابی دریافت نکرد و از طریق هیئت و اداره کل ورزش و جوانان و یکی از اقوام که در آن منطقه زمین داشت، به‌اشتباه ما گفتند که زمین معارض و مشکل حقوقی دارد.

سلیمی درباره صحبت‌های بیان شده در برنامه تلویزیونی چند روز گذشته درباره زمین اهدایی، گفت: من در این برنامه به هیچ عنوان قصد گلایه نداشتم و تنها قصدم شفاف‌سازی بود و عنوان نکردن 700 میلیون تومان هدیه ورزش و جوانان نیز در این برنامه از روی فراموشی بود و عمدی در کار نبود.

این قهرمان ورزشی افزود: امروز با مشاهده مستندات متوجه شدم این زمین مشکلی ندارد، اما درخواستم این است چون من در کرمانشاه سکونت دارم این زمین در کرمانشاه باشد.

وی بیان کرد: 10 میلیارد تومان پاداش کمیته ملی المپیک به عنوان پاداش سکو و یک میلیارد فدراسیون تکواندو پرداخت شده و هشت میلیارد نیز وزارت ورزش قرار است هدیه دهد و از همه تشکر می‌کنم، اما هدف من از ورزش افتخارآفرینی است و هر چند تأمین بودن در این راه کمک می‌کند، اما هدف من از ورزش پول نیست.