شناسهٔ خبر: 177226 - سرویس استان‌ها

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد؛

آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک خوزستانی و اهداء زمین

ببینید | آئین تجلیل از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک خوزستانی و اهداء قرارداد تخصیص زمین آئین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران خوزستانی حاضر در بازی‌های المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی و آسیایی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، آئین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران خوزستانی حاضر در بازی‌های المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی و آسیایی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مرتضی میثاقی، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارداد تخصیص زمین در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، به مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ تحویل داده شد.

وی بیان کرد: با معرفی اداره کل ورزش و جوانان به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ۱۷ نفر از مدال آوران المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهرستان محل سکونت خود از اداره کل راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین دریافت خواهند کرد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه این مراسم گفت: ما از افتخارآفرینی این ورزشکاران انرژی و روحیه می‌گیریم و موظف هستیم از آنها قدردانی کنیم البته بهترین قدردانی را رهبری معظم انقلاب و در وهله بعد رییس‌جمهور محترم از آنها داشتند.

وی افزود: ما در کنار این ورزشکاران هستیم و تلاش میکنیم موانع را از پیش روی آنها رفع کنیم تا با قدرت در مسابقات آینده حضور داشته باشند.