شناسهٔ خبر: 177258 - سرویس استان‌ها

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی شهادت عالم مجاهد و سید راه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ متن این پیام به شرح ذیل می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشْتَری مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتُلُونَ وَ یقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوْراةِ وَ الْإِنْجِیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیعِکمُ الَّذِی بایعْتُمْ بِهِ وَ ذلِک هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ

▪️در حقیقت، خدا از مؤمنان، جان و مالشان را به [بهای ] این که بهشت برای آنان باشد، خریده است؛ همان کسانی که در راه خدا می جنگند و می کشند و کشته می شوند. [این ] به عنوان وعدۀحقّی در تورات و انجیل و قرآن بر عهدۀ اوست. و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله ای که با او کرده اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
▪️فرمانده پیروز و سید مقاومت، عبد صالح خدا و فرزند خلف حضرت روح الله علامه شهید حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و تلاش فی سبیل الله میهمان یاران شهیدش گردید.
▪️سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سید عزیز مقاومت را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه و رهبر آزادگان جهان مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی تسلیت عرض می نمایم، جبهه مقاومت و ملّت شریف ایران تسلیت عرض میکنم.