شناسهٔ خبر: 177303 - سرویس استان‌ها

خط کشی بیش از ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه عملیات خط کشی اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای خط‌کشی در محورهای مواصلاتی یکی از تأثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است؛ طی ۶ ماهه سال‌جاری ۲ هزار ۵۰۰ کیلومتر خط کشی با اولویت بزرگراه‌ها و نقاط پرحادثه انجام شده است.

وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد جاده‌ای از ابتدای سال جاری تاکنون، کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه با هدف ارتقای سطح ایمنی راه‌ها به علائم ایمنی، تابلوهای اطلاعاتی و خط کشی راه‌ها تجهیز شده‌اند.

کهریزی درباره نصب علائم جاده‌ای گفت: یک هزار ۸۹۰ عدد تابلو اخطاری، انتظامی و مسیر نمای کامپوزیتی در محورهای مواصلاتی نصب شده است.

وی عنوان کرد: جهت تسهیل تردد و ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای بیش از ۵ کیلومتر نیوجرسی و ۱۴۰ دوربرگردان ایمن سازی و آشکارسازی شده است.

کهریزی در پایان افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به این اداره کل اطلاع دهند.