شناسهٔ خبر: 177305 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری استان فارس خبر داد؛

بهسازی و انواع روکش آسفالت ۴۱۵ کیلومتر از راه‌های استان

بهسازي و انواع روكش آسفالت ۴۱۵ كيلومتر از راه هاي استان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس از بهسازی و انواع روکش آسفالت نزدیک به ۴۱۵ کیلومتر از راه‌های استان در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، عبدالمجید دستاران از بهسازی و انواع روکش آسفالت ۴۱۵ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۸ کیلومتر روکش آسفالت محورهای بزرگراهی، ۲۹ کیلومتر روکش محورهای اصلی استان، ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی و ۲۵ کیلومتر درزگری طی ۶ ماهه اول سال جاری در سطوح محورهای استان فارس عملیاتی شده است.

معاون راهداری استان در ادامه افزود: همچنین انواع روکش‌های آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل و چیپ سیل) ۱۶۹ کیلومتر و ۶۹ کیلومتر ماسه آسفالت نیز در راستای بهبود کیفیت ترافیک و پیشگیری از تخریب زود هنگام رویه راه در سطح محورهای استان اجرایی شده است.

دستاران در بخش دیگری از سخنان خود به سایر عملیات‌های راهداری در استان اشاره کرد و افزود: اجرای بیش از ۳۳۷ کیلومتر لکه گیری محورهای استان، ۲۸ کیلومتر شانه سازی آسفالتی و ۲۸۶ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی از دیگر اقدامات راهداری استان در حوزه نگهداری راه‌ها بوده است.