شناسهٔ خبر: 177315 - سرویس استان‌ها

۱۰ مهرماه زمان برگزاری اولین دوره انتخابات تمام الکترونیک نظام مهندسی ساختمان در گلستان

سید محمد حسینی رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان گلستان گفت: اجرای فرایند انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان طبق نظام نامه در حال برگزاری است و دهمین دوره انتخابات به صورت تمام الکترونیک برای اولین بار در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان، اظهار کرد: انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از انتخابات، ۵۶ کاندیدا در تخصص‌های مختلف شامل عمران، ترافیک، نقشه‌برداری، برق، مکانیک، معماری و شهرسازی به رقابت خواهند پرداخت.

حسینی ادامه داد: مهلت رسمی تبلیغات دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان از تاریخ ۲۱ شهریورماه آغاز شده و ۸ مهرماه، آخرین روز فرصت تبلیغات است.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان همچنین گفت: این انتخابات که به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، گامی مهم در راستای ارتقای شفافیت و تسهیل فرایند رأی‌گیری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این رویداد، افزود: انتخابات الکترونیک نه تنها موجب تسریع در اعلام نتایج می‌شود، بلکه از بروز تخلفات احتمالی نیز جلوگیری کرده و شفافیت بیشتری را در فرایند انتخابات فراهم می‌آورد.