شناسهٔ خبر: 177336 - سرویس استان‌ها

موافقت با الحاق ۴۹۱ هکتار به محدوده شهر اهواز در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

کوچک پور خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از موافقت با الحاق ۴۹۱ هکتار به محدوده شهراهواز در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، شبنم کوچک‌پور، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنایی در خصوص الحاق به محدود شهر اهواز و مکان‌یابی شهرک مسکونی در رامهرمز خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد.

کوچک پور با اشاره به اینکه تمامی مصوبات نهایتا باید به تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران برسند، افزود: در این جلسه مکان یابی شهرک مسکونی رامهرمز در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز به تصویب رسید.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: این جلسه در راستای تحقق اهداف دولت در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و همچنین رونق و گسترش کسب و کار تشکیل شد.

کوچک پور گفت: کلیه موارد طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان در حوزه شهرسازی را خارج از نوبت بررسی خواهیم کرد تا این طرح ملی در موعد مقرر به سرانجام برسد.