شناسهٔ خبر: 177396 - سرویس مسکن و شهرسازی

ملکی در بازدید از شهر جدید پرند اعلام کرد؛

پاسخگویی به حق مردم و سلامت فضای اداری در اولویت اقدامات است/ مدیران در پیشبرد پروژه‌ها فرصت‌سوزی نکنند

بازدید سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید پرند در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با همراهی حسن قشقاوی نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت مدیره شرکت مادر، معاون فنی و اجرایی، مدیرکل شهرسازی و معماری و همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از این شهر جدید بازدید کرد.

وی پیش از بازدید در جلسه ای ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهر جدید پرند در زمینه پروژه های نهضت ملی مسکن، مسکن مهر باقی مانده، منابع مالی مورد نیاز، پروژه های روبنایی و زیربنایی؛ پاسخگویی به حق مردم و سلامت فضای اداری را از انتظارات اصلی فعلی از مجموعه شرکت عمران پرند اعلام کرد و گفت: مردم باید مارا پشتیبان خود دانسته و با رغبت و انگیزه برای رفع مشکلات خود به سمت ما بیایند.

ملکی در ادامه سخنان خود ظرفیت‌شناسی با هدف درآمدزایی مناسب، ساخت خدمات روبنایی و زیربنایی متناسب با نیاز مردم، ورود دستگاه های خدمات رسان طبق قانون در رفع نیاز های موجود، تسریع در آماده سازی و شروع عملیات ساخت پروژه های مسکونی را از موارد مهم و اولویت دار در مسیر پیش رو دانست و گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در همراه‌سازی بانک‌ها در ارائه تسهیلات و بحث قراردادها طبق متن قانون به مجموعه شهرهای جدید کمک کنند.

وی در ادامه با تأکید بر آغاز عملیات اجرایی پروژه ها از طریق فراخوان و اجتناب از هرگونه اقدامات تشریفاتی بیان کرد:انتظار داریم مدیران در مسیر رفع مشکلات مردم ریسک پذیر بوده، فرصت سوزی نکنند و از منابع موجود در مسیری شفاف برای پیشبرد پروژه ها استفاده کنند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه پرند در این دوره در آستانه تبدیل به کلانشهر است گفت:اتلاف وقت باعث بروز خسارات غیرقابل جبرانی در آینده برای این شهر می شود؛ پس از اختیارات امروز خود برای تسریع در انجام و به ثمر رسیدن پروژه های مورد نیاز استفاده کنید.

آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند نیز در این جلسه ۹ پروژه از جمله مدرسه شماره ۲ شهید کرم پور، حوزه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س)، سه اورژانس ۱۱۵ به همراه پایگاه سلامت در فازهای ۴ و ۶، یک باب کلانتری، پیاده رو سازی، پروژه ترمیم حفاری جنوب غرب فاز ۵ و اجرای پروژه اصلاح، بهسازی، لکه گیری، ترمیم نوار حفاری، تکمیل کانال ها و جوی و جدول و پیاده رو سازی واقع در فازهای ۳ الی ۶ را آماده افتتاح اعلام کرده و گفت مدرسه شهید کرم پور به مناسبت بازگشایی مدارس و نیاز موجود در هفته گذشته افتتاح و برای ارائه خدمات به سازمان آموزش و پرورش تحویل داده شد.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیأت همراه در این روز از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از جمله حوزه علمیه خواهران، محل آغاز ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی، پروژه های مشارکتی ۱۳۰ و ۸۸ هکتاری پروژه های نهضت ملی فاز ۷ ، ساختمان اورژانس فاز ۶ شمال نیز بازدید و در جریان جزئیات اقدامات و مسائل قرار گرفت.