شناسهٔ خبر: 177407 - سرویس استان‌ها

کارگروه استانی پایش ساختمان های نا ایمن در لرستان تشکیل شد

شاکرمی لرستان 33 کارگروه استانی پایش ساختمان های پر مخاطره و نا ایمن در استان لرستان با سه دستور کار بررسی ساختمان مدرسه دخترانه شاهد، پاساژ قائم خرم آباد و ساختمان مسجد حضرت امام صادق (ع) نورآباد تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، بهزاد شاکرمی مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان و دبیر کارگروه بررسی ساختمان های ناایمن در جلسه کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان،گفت: این کارگروه یک کمیته نوپا و بسیار مهم است که برگزاری منظم آن یکی از مطالبات دستگاه قضایی است.

وی با تأکید بر حساسیت موضوع ساختمان های ناایمن و نگرانی مردم مبنی بر خطر آفرین بودن این ساختمان ها اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی که باعث ایجاد این کارگروه شده علاوه وقوع حادثه ساختمان متروپل در آبادان داشتن تبعات اجتماعی بسیاری است که برای استان و به تبع کشور به وجود می آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد:کارگروه امروز با سه دستور کار بررسی ساختمان مدرسه دخترانه شاهد، پاساژ قائم خرم آباد و ساختمان مسجد حضرت امام صادق (ع) شهرستان نورآباد برگزار شد.

شاکرمی خاطرنشان کرد:این کارگروه، ساختمان های ناایمن در استان را شناسایی و به مالکان حقیقی و حقوقی تذکرات لازم برای ایمن سازی داده و در صورت لزوم به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.