شناسهٔ خبر: 177443 - سرویس استان‌ها

تقدیر نماینده مردم تویسرکان در مجلس از مدیر کل راهداری استان همدان

تقدیر دکتر مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل راهداری استان همدان در نشستی با حضور نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، محمد مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی که در دفتر معاون هماهنگی استان‌ها با تعدادی از معاونین وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، روند پیشرفت پروژه‌های راه‌سازی و راهداری این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و از اقدامات شاخص راهداری از جمله پروژه روشنایی تونل ولایت، روکش ۲۰ کیلومتر آسفالت، احداث سوله هزار متری و تکمیل ساختمان اصلی راهدارخانه دولایی در سال جاری در تویسرکان قدردانی کرد.

این جلسه با حضور یزدانی، معاون حقوقی وزیر راه و شهرسازی، کدخدازاده، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، اکبری، معاون راهداری کشور، آهکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان و صالحی امیر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد.

در این جلسه، پروژه‌های راه‌سازی و راهداری شهرستان تویسرکان بررسی و تصمیمات مقتضی جهت ادامه و اتمام کار پروژه‌ها اتخاذ شد.

در این جلسه، یزدانی نیز از عملکرد مناسب اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر و تشکر کرد.