شناسهٔ خبر: 177464 - سرویس جاده‌ای

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

بارش برف و باران در برخی محورهای مازندران و البرز

بارش باران مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌‎های مازندران و البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی و سایر محورهای کشور را اعلام کرد که بر اساس این اطلاعیه، محور چالوس و آزادراه تهران–شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع ثانوی و همچنین محور هراز نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس اطلاعیه این مرکز در آزادراه پردیس–تهران، ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده جاجرود گزارش شده است. تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت به‌صورت روان جریان دارد. لازم به ذکر است که محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه‌گرفتگی، و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات است.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای کشور نیز از ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین–کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه کرج–قزوین حدفاصل گلشهر تا کمالشهر، محور شهریار–تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس، آزادراه ساوه–تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا فیروزبهرام و محور پاکدشت–تهران در محدوده شهرک صنعتی خاوران حکایت دارد.

اطلاعیه در خصوص وضعیت جوی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در برخی از محورهای استان‌های مازندران و البرز، بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات وجود دارد. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، سمنان، گلستان، قزوین، همدان، گیلان و تهران گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و فرعی سیاخ دارنگون را به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام کرد.