شناسهٔ خبر: 177465 - سرویس استان‌ها

دیدار مردمی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب‌کرمان و حضور در میز خدمت در مصلای نماز جمعه شهرستان‌ فاریاب

میزخدمت جنوب کرمان همزمان با هفته دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی جنوب‌کرمان با حضور در مصلای نماز جمعه شهرستان فاریاب با اقشار مختلف مردم دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد و به پرسش‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب‌کرمان)، اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با هدف اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم، اقدام به برپایی میز خدمت کرده است. این میز خدمت به منظور پاسخگویی به سؤالات و رسیدگی به مشکلات شهروندان برپا شده است.

شهروندان شهرستان فاریاب با حضور در مصلی نماز جمعه این شهرستان، به‌صورت چهره به چهره با مسئولان این اداره کل ملاقات کرده و مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مسکن، املاک، حقوقی، بازآفرینی شهری و شهرسازی مطرح کردند.

میز خدمت در نماز جمعه، فرصتی بی‌واسطه برای شنیدن مشکلات و خدمت به مردم است. عمده مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان شامل موضوعات واگذاری اراضی ملی، مباحث مالکیتی، طرح نهضت ملی مسکن، تسهیلات بازآفرینی شهری و سایر موارد مرتبط با راه و شهرسازی بود. این درخواست‌ها پس از بررسی از لحاظ احراز عدم مغایرت با ضوابط حقوقی و قوانین جاری بالادستی، بلافاصله برای رفع و سامان‌دهی پیگیری و نتایج آن اعلام خواهد شد.