شناسهٔ خبر: 177559 - سرویس وزارتی

پیام مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پی شهادت سید حسن نصرالله

سیدحسن نصرالله  مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همراهان او را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از همراهان او را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمان الرحیم

حادثه تلخ و غم بار شهادت مجاهد نستوه، اسطوره مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت داغی عظیم بر دل تمامی کسانی است که دل در گرو آرمان آزادی، عدالت و دفاع از حق داشته‌اند.

رژیم منحوس، کودک‌کش و جعلی اسرائیل بار دیگر نشان داد که برای اجرای نقشه‌های پلیدش به هر جنایتی دست می‌زند و سکوت مجامع بین‌المللی و داعیان دروغین حقوق بشر در قبال جنایات چند دهه این رژیم سفاک و تروریست، ننگی ابدی بر پیشانی آنها و موجب بیداری و تقویت اراده آزادگان جهان خواهد بود.

اما دشمنان امت اسلام و جبهه مقاومت بدانند که خون این شهید عزیز و بزرگوار، جانی تازه به رگ‌های مجاهدان و مبارزان لبنان و فلسطین می‌بخشد و حزب الله تا لحظه پیروزی نهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی زنده و سرفراز باقی می‌ماند.

در پایان، عروج این مرد بزرگ خدا، سرباز پرافتخار مقاومت، سید حسن نصرالله و همراهان پاکش را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی، ملت مقاوم لبنان و همرزمان مجاهد ایشان در جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای خدا را خواستارم.