شناسهٔ خبر: 177588 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری استان اردبیل خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

ببینید|گزارش تصویری از عملیات خط کشی محور کرج -چالوس محدوده تونل کندوان تا گچسر معاون راهداری استان اردبیل گفت: به دلیل انجام عملیات تعمیرات و نگهداری سیستم روشنایی تونل ها محدودیت ترافیکی چند روزه در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از عملیات تعمیر سیستم روشنایی تونل آزادگان با بیان اینکه  تونل های دوازده گانه در محور اردبیل- سرچم از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ مهر ماه  به مدت ۱۲ روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر محدودیت ترافیکی  اعمال می شود، گفت: در این محور تردد همزمان با اجرای عملیات و یکطرفه کردن مقطعی محور در محدوده عملیات با رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه همزمان در محور اردبیل –آستارا ( تونل حیران) نیز از تاریخ  ۹ تا ۱۲ مهر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر محدودیت ترافیکی ایجاد می شود، تصریح کرد: این محدودیت به مدت ۴ روز کاری در این محور اعمال می شود و  مسیر جایگزین برای این محور نیز با توجه به اینکه محور فوق مسدود است تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط  از کنار گذر احداثی انجام می گیرد.

معاون راهداری استان اردبیل همچنین از اعمال محدودیت در تونل آزادگان واقع در محور اردبیل- پارس آباد خبر داد و خاطرنشان شد: در این محور نیز از تاریخ ۷ الی ۹ مهر ماه  به مدت ۳ روز کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر نیاز است محدودیت ترافیکی اعمال شود.

هاشمی مسیر جایگزین برای تردد در این محور را با توجه به مسدودی محور فوق  از راه کنارگذر احداثی با محدودیت و رعایت همه جوانب با نصب علائم و تجهیزات کافی امکان پذیر عنوان کرد.

وی ادامه داد: جهت کنترل ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک به مسیر جایگزین توسط گشت های راهداری بصورت منظم با خودروهای مجهز به دستگاه جی پی اس انجام می شود.

معاون راهداری استان اردبیل از تمام هم استانی ها خواست همکاری لازم را با راهداری و پلیس راه داشته همچنین جهت اطلاع از وضعیت مسیرها با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس بگیرند.