شناسهٔ خبر: 177608 - سرویس استان‌ها

حفاظت از رویه آسفالت ۲۰۵ کیلومتر از راههای گلستان در ۶ ماهه سال ۱۴۰۳

گلستان رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: برای افزایش سطح ایمنی، کاهش سطح استهلاک جاده ای و تردد روان در راههای استان طی ۶ ماهه سال جاری، ۱۱۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی از نوع رگلاژی و اسلاری و ۸۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، محمد مهدی محمدی، رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به انجام ۲۰۵ کیلومتر آسفالت گرم و حفاظتی در ۶ ماهه سال جاری، گفت: برای افزایش سطح ایمنی، کاهش سطح استهلاک جاده ای و تردد روان در راههای استان طی ۶ ماهه سال جاری، ۱۱۹ کیلومتر آسفالت حفاظتی از نوع رگلاژی و اسلاری و ۸۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

ویی افزود: میزان تناژ آسفالت مصرف شده در این متراژ از راهها را ۸۰ هزار تن ذکر کرد و افزود: ۴ کیلومتر درزگیری با ۲ هزار و ۲۳۴ تن آسفالت هم از اقدامات بهسازی دیگری بوده که در طول راهها انجام شده است.

محمدی ادامه داد: برای این بهسازی  ها  ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی صرف شد.

به گفته محمدی: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به اجرای روکش سنگدانه‌ای sma در محور کلاله – مینودشت، پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور آزادشهر –مینودشت – گالیکش (قطعه دوم) و بهسازی و روکش آسفالت محور خوش ییلاق – آزادشهر و پروژه روکش محور باغ گلبن در شهرستان گرگان نام برد.