شناسهٔ خبر: 177632 - سرویس مسکن و شهرسازی

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود؛

وبینار آشنایی با مدیریت مصرف و تفکیک فرعی انرژی

عکس وبینار وبینار آشنایی با مدیریت مصرف و تفکیک فرعی انرژی چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وبینار آشنایی با مدیریت مصرف و تفکیک فرعی انرژی چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

سرفصل مطالب قابل ارئه در این وبینار؛ تعاریف و مفاهیم سیستم تفکیک فرعی (Sub-Metering) آب و انرژی، سابقه تفکیک فرعی مصرف در جهان، الزامات و قوانین تفکیک مصرف در جهان، نتایج حاصل از تفکیک شدن مصرف طبق آمارهای جهانی، شناسایی نشتی­‌ها و جلوگیری از هدر رفت آب و انرژی، کاهش مصرف در ساختمان­‌های مسکونی، اداری و تجاری، کاربردهای اندازه ­گیری هوشمند در صنعت و هستند و در نهایت پرسش و پاسخ انجام می شود.

مهدی مراغه ای، مدیرعامل شرکت دانش بنیان برونتاب انرژی، ارائه کننده سیستم های تفکیک مصرف آب، گاز موتورخانه و برق چیلر و اندازه گیری هوشمند مدرس این دوره است و برای شرکت کنندگان گواهینامه الکترونیکی ارائه می شود.

برای ثبت نام رایگان در این وبینار اینجا کلیک کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی https://lms.bhrc.ac.ir مراجعه کنید. 

وبینار آشنایی با مدیریت مصرف و تفکیک فرعی انرژی