شناسهٔ خبر: 177649 - سرویس استان‌ها

هفتمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد

جلسه شورای مسکن هفتمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان به منظور پیگیری مصوبات جلسات قبل و گزارش عملکرد ادارات کل در حوزه‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تسریع در رفع موانع موجود، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، هفتمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان به ریاست محمدرضا فلاحتگر، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان، و با حضور مدیران کل بنادر و دریانوردی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آزمایشگاه مکانیک خاک، هواشناسی، هواپیمایی هما، مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت در استان و معاونین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرودگاه سردار جنگل، به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد.

فلاحتگر در خصوص مباحث مطرح‌شده در این نشست اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی عضو شورا، مشورت برای حل مشکلات در استان و همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها تشکیل و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده می‌شود.

وی از انسجام، هماهنگی و همدلی اعضای شورا قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از دیدار مدیران راه و شهرسازی استان‌ها با مقام عالی وزارت پرداخت.

گفتنی است که این جلسه با رویکرد پیگیری مصوبات جلسات قبل و گزارش عملکرد ادارات کل در حوزه‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تسریع در رفع موانع موجود برگزار شد. هر یک از مدیران ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده در حوزه تحت امر خود، نقطه نظرات خود را بیان کردند.