شناسهٔ خبر: 177706 - سرویس استان‌ها

اجرای ۱۲ طرح تولیدی، صنعتی و اقتصادی در دهمین جلسه کمیته فنی کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی تصویب شد

کمیته فنی کارگروه زیربنایی مسئول دبیرخانه کارگروه زیربنایی استان آذربایجان غربی گفت: در دهمین جلسه سال جاری کمیته فنی، کارگروه زیربنایی استان، تعداد ۱۲ پرونده بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان غربی، محمد افشاری، مسئول دبیرخانه کارگروه زیربنایی استان آذربایجان غربی گفت: در دهمین جلسه سال جاری کمیته فنی، کارگروه زیربنایی استان، تعداد ۱۲ پرونده بررسی و به تصویب رسید. همچنین طرح توسعه محصولات بتنی غیر مسلح به مساحت ۱۰ هکتار و طرح توسعه مجموعه صنعتی تولید رینگ فولادی و طرح خودرو و تریلر حمل خودرو به مساحت ۸.۵  هکتار  از مهمترین طرح هایی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی در ادامه گفت: طرح های کشاورزی، صنعتی و خدماتی از دیگر پرونده‌های مطرح شده در این جلسه بود.

مسئول دبیر خانه کارگروه زیربنایی استان گفت: این طرح‌ها از شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، بوکان بودند که از سوی فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و امور اراضی استان به دبیرخانه ارسال شده بودند.

افشاری افزود: درخواست‌های مطرح شده در کمیته فنی بررسی کارشناسی و  پیشنهاد و پس از بررسی کارشناسی و موافقت  جهت بررسی و تصویب نهایی در دستور  کار گروه زیر بنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان قرار می‌گیرد.