شناسهٔ خبر: 177736 - سرویس استان‌ها

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ در خوزستان

میثم قنبری رئیس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم قنبری، رئیس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲، شامل اعتبارات ملی، استانی و مسئولیت های اجتماعی نفت به میزان بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طور کامل و ۱۰۰ درصد جذب شده است.

وی افزود: این اعتبار در مجموع در قالب ۳۱ طرح و ۱۶۴ پروژه جذب و هزینه شده است. اعتبارات ملی شامل ۱۹طرح و ۵۶ پروژه عمرانی به میزان حدود ۶۴۰میلیارد تومان و اعتبارات استانی شامل ۱۲طرح و ۱۰۸پروژه به مبلغ ۴۷۵میلیارد تومان و مسئولیت های اجتماعی نفت به میزان ۱۸۱میلیارد تومان بوده است.

قنبری با اشاره به جزئیات اعتبارات ملی گفت: این اعتبارات در حوزه‌های مختلف شامل معاونت مهندسی و ساخت (۲۳ طرح)، بازآفرینی شهری، معاونت شهرسازی و معماری (۳طرح)، معاونت مسکن و ساختمان و تامین قیر برای پروژه‌های عمرانی بخش راه (۷ طرح) به میزان ۵۳میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره برنامه، بودجه و جذب سرمایه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با تأکید بر عملکرد مثبت اداره کل در جذب  درصدی اعتبارات تخصیص‌ یافته عمرانی، خاطر نشان کرد: میزان جذب اعتبارات عمرانی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰درصد رشد داشته است.