شناسهٔ خبر: 177759 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پروژه ۲ هزار و ۴۹۲ واحدی نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر در حال احداث است

حمید رضا فلاح چم اسمانی / اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروانه ساختمانی پروژه ۲ هزار و ۴۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن شاهین‌شهر اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: ۱۱ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شاهین شهر تأیید نهایی شدند.

وی با اشاره به کمبود زمین در این رابطه، افزود: برای تأمین بخشی از زمین مورد نیاز، طبق تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قطعه زمین ۱۴۴ هکتاری برای اجرای طرح‌های حمایتی مسکن در شاهین شهر اختصاص یافت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر، قرار دارد.

وی بیان کرد: پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

فلاح با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و غایت نهایی آن که خانه دار شدن گروه متوسط و کم برخوردار جامعه است، تأکید کرد: سهم آورده متقاضیان از اساسی‌ترین پشتوانه‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده و پرداخت به موقع آن از طرف متقاضیان همچنین اختصاص به موقع تسهیلات از سوی بانک‌ها، موجب تسریع در روند اجرایی طرح‌های حمایتی مسکن می‌شود.