شناسهٔ خبر: 177839 - سرویس ریلی

برگزاری جلسه تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم با هدف توسعه زیرساخت‌های ریلی در وزارت راه

ببینید | نشست تدوین آیین نامه اجرایی ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه جلسه تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم با هدف توسعه شبکه ریلی و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در توسعه زیرساخت‌های ریلی در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هشتمین جلسه تدوین آیین‌نامه‌های قانون برنامه هفتم توسعه در روز سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با هدف تدوین آیین‌نامه اجرایی جزء ۸ بند ب ماده ۴۸ با موضوع مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در توسعه زیرساخت‌های ریلی برگزار شد.

این جلسه به ریاست امیر محمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و با حضور مدیران وزارت صمت، انجمن حمل‌ونقل ریلی، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد.

در این جلسه، پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. همچنین مقرر شد جداول مربوطه و احکام متناظر با مفاد جدول طی جلسات کارشناسی با همکاری شرکت راه‌آهن، وزارت صمت و انجمن حمل‌ونقل ریلی تهیه شده و در جلسه بعدی نهایی شود.

این اقدام گامی مهم در جهت بهبود و توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور است و نشان‌دهنده همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف برای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه است.