شناسهٔ خبر: 177885 - سرویس استان‌ها

حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت ( سامد ۱۱۱)

سامانه سامد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با حضور در سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت (سامد_۱۱۱) به صورت برخط پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردمی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه ۱۱مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد۱۱۱) حاضر شد و به برخی از تماس‌های مردمی با رویکرد حل مشکل جهت تقویت تعامل و ارتباط مردم و دولت و خدمت هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به منظور افزایش رضایتمندی‌ها به صورت برخط پاسخ داد.

وی با حضور در مرکز سامد استانداری سیستان و بلوچستان به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شد و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مطروحه را صادر کرد.

لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ بهترین وسیله ارتباطی بی‌واسطه بین مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست‌ها، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس‌تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.