شناسهٔ خبر: 177911 - سرویس هوایی

انجام مطالعات اقتصادی فرودگاه مهرآباد در دستور کار است

علی عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها گفت: حوزه بازرگانی یک حوزه مهم و متمایز از سایر بخش‌های شرکت فرودگاه‌ها است و باید تلاش کنیم درآمدهای هوانوردی و غیر هوانوردی از طریق اداره کل بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت بیش از پیش ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ علی عبدی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری امیدواریم در سال جاری شاهد افزایش قابل توجه درآمدهای شرکت نسبت به سال گذشته باشیم.

وی گفت: با افزایش درآمدهای شرکت انجام پروژه‌های زیرساختی در شرکت فرودگاه‌ها بیشتر محقق می شود و جا دارد از خدمات آقای پوست فروشان در دفتر بازرگانی تقدیر و تشکر شود.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی با اشاره به تدوین اطلس سرمایه‌گذاری که با تلاش همکاران اداره کل دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری در طول دو سال گذشته آماده شده است، گفت: بر اساس این اطلس سرمایه‌گذاری هم‌اکنون انجام تعدادی از پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور را در دست اجرا قرار داده‌اند.

عبدی، استقرار صندوق‌های یکپارچه سامانه سیف در شرکت، انجام مطالعات اقتصادی فرودگاه مهرآباد، انجام پروژه بزرگ ملی ساخت ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد و صدها امور دیگر را از مهمترین برنامه‌های کاری دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی اعلام کرد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم با حضور جناب آقای علیرضا احدی در این مسئولیت، مسیر سرمایه‌گذاری و توسعه شرکت با سرعت بیشتری دنبال شود.

اقدامات حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری دست مریزاد دارد

محمد الهی نیا  معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات آقای پوست فروشان در مدت تصدی اداره کل بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت تقدیر و تشکر کرد و گفت: اقدامات و تلاش‌های ایشان به‌عنوان یک متخصص حوزه بازرگانی و سرمایه‌گذاری، دست مریزاد دارد.

تربیت نیروی انسانی متخصص کاری بزرگ و ارزشمند است

محمدیوسف کلانتری ثقفی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران در این مراسم تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی متخصص و کاردان کاری بزرگ و  ارزشمند است و هرگونه جوانگرایی را در حوزه بازرگانی و بخش‌های دیگر شرکت فرودگاه‌ها به فال نیک می‌گیریم.

ضرورت برنامه‌ریزی و هم‌افزایی در شرکت فرودگاه‌ها 

سرپرست دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری در این مراسم تاکید کرد: حسن اعتماد کاپیتان نخجوانی مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها وظیفه ما را در این دفتر چند برابر سنگین‌تر کرده است.

احدی افزود: زمان به سرعت می‌گذرد و انتظار داریم با تلاش و تعامل همه همکاران و بهره‌مندی از روش‌های نوین بازاریابی شاهد پیشرفت چشمگیر در حوزه جذب سرمایه و افزایش درآمد پایدار برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باشیم.

طبیعت کار حساس بازرگانی، انجام سهولت امور است 

پوست‌فروشان در پایان، ضمن تشکر از همه همکاران خود در این اداره کل گفت: در ۳۰ سال فعالیت در شرکت فرودگاه‌ها متوجه شدم طبیعت امور بازرگانی ایجاب می‌کند که در عین سهولت کار، انجام این وظایف مهم با حساسیت‌های زیادی دنبال شود.

وی بیان کرد: جوانگرایی و استفاده از همکاران پرتلاش در این حوزه از مهم‌ترین وظایف ما بوده تا بتوانیم با همکاران با غیرت، با وجدان و با تعصب همکاری کنیم، ضمن اینکه برای مدیرکل جدید دفتر بازرگانی و سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها در این مسئولیت آرزوی توفیق و موفقیت دارم.