شناسهٔ خبر: 177921 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان عنوان کرد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات عمرانی محور سرخه-سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی عملیات عمرانی محور سرخه-سمنان خبر داد و گفت: انجام عملیات عمرانی مربوط به نقاط ابتدایی و انتهایی اتصال جاده تنها بخش عملیات عمرانی باقی مانده پروژه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه محور سرخه-سمنان به طول ۱۱.۵ با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست، گفت: مراحل پایانی عملیات جهت افتتاح و بهره‌برداری این پروژه به‌زودی انجام خواهد شد.

حسینی طباطبایی افزود:  تنها بخش عملیات عمرانی باقی مانده در این پروژه نقاط ابتدایی و انتهایی محور جهت اتصال است.     

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با تأکید بر اینکه تعدادی از نیوجرسی های مورد نیاز این پروژه توسط راه و شهرسازی استان خریداری و در محور نصب شده است، اظهار کرد: پس از پایان عملیات عمرانی، ایمنی مسیر، استقرار نیوجرسی‌ها و نصب تابلو علائم و روشنایی در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار خواهد گرفت.  

حسینی طباطبایی تاکید کرد:  امیدواریم به زودی با افتتاح این باند جدید شاهد عبور زائران امام رضا(ع) از باند جدید محور سرخه-سمنان که در مسیر طریق الرضا قرار دارد، باشیم. 

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان در پایان با اشاره به اینکه اجرای لوپ (پیکر بندی) مربوط به ورودی از مسیر شرق (دامغان) به پل شهرک صنعتی  از جمله عملیات باقی مانده در تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان است، تصریح کرد: این موضوع به همراه رمپ خروجی مربوط به نیروگاه شهید باکری جهت ایمن سازی مسیر توسط پیمانکار پروژه در حال انجام است.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان پس از ۱۷ سال انتظار و در بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور معاون اجرایی شهید جمهور و در ایام الله دهه فجر افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون تردد در مسیر سمنان-شهرک صنعتی و برعکس از طریق این تقاطع انجام می شود.