شناسهٔ خبر: 177949 - سرویس استان‌ها

حضور مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در سامانه سامد

جنوب کرمان سامد مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سوالات و درخواست‌های شهروندان هشت شهرستان جنوب کرمان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان باحضور در محل سامانه سامد، به سوالات، مطالبات و تماس‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پاسخ داد.

ابراهیم امیری در حاشیه حضور در سامانه سامد با اشاره به این مطلب که عمده سوالات پیرامون زمین و مسکن بود، بیان کرد: این پاسخگویی‌ها باعث تعامل هرچه بیشتر دولت با مردم می‌شود و فرصت مناسبی را برای همه اقشار مردم جامعه فراهم می‌کند تا با ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران دستگاه‌ها درخواست‌ها و مشکلات خود را بیان کنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از افرادی که تماس گرفته بودند ارشاد، راهنمایی و پاسخ خود را دریافت کردند، همچنین مابقی هم مقرر شد با مراجعه به اداره کل درخواست آنها مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.