شناسهٔ خبر: 177998 - سرویس استان‌ها

بررسی مباحث اعتباری پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان مبارکه 

جلسه با نماینده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان مبارکه، با مسئولین این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، به همراه معاونین این اداره‌کل با نماینده مردم شریف شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهرداران این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد، ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، راهکارهایی جهت رفع موانع ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مباحث مطرح‌شده در این جلسه اظهار کرد: مبحث طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه از جمله موضوعاتی بود که به‌صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و بر این اساس، مباحث مرتبط با تأمین زمین، مراحل ساخت پروژه‌ها، تحویل به متقاضیان، خدمات زیربنایی و تمامی مباحث مورد نظر در حوزه مسکن بررسی شدند.

وی افزود: آماده‌سازی اراضی و طلب شهرداری در رابطه با آماده‌سازی اراضی صفائیه و نصرآباد، از دیگر موضوعاتی بود که به‌صورت ویژه رسیدگی و مقرر شد هماهنگی و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

قاری‌قرآن با اشاره به بررسی مبحث آزادسازی بزرگراه امام رضا در شهرستان مبارکه، بر برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه‌ها تأکید کرد.