شناسهٔ خبر: 178049 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید برای کارمندان و جامعه امیدآفرین است

gg مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: خوشبختانه وزیر و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که نقطه امیدی را دل کارمندان و جامعه روشن کرده که روزهای خوبی را در پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جعفر قزوینیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، در آئین تکریم سعید شاهین‌فر، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی، و معارفه علی عباسی به عنوان معاون جدید، از سیاست‌های امیدوارکننده وزارت راه و شهرسازی در دولت جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که روزهای خوبی در پیش باشد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: امیدوارم این رویکرد مثبت در ادامه اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن حفظ شود. قزوینیان طرح نهضت ملی مسکن را پروژه‌ای بسیار مهم و ارزشمند دانست و بر لزوم همکاری سازنده همکاران برای اجرای مطلوب آن تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: حضور دو نیروی توانمند زنجانی در وزارت راه و شهرسازی باعث افتخار است و باید از این ظرفیت برای بهبود پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده کنیم.

وی همچنین افزود: معرفی معاون جدید کار سختی بود و امیدوارم سرپرست جدید با تعامل و برخورد مناسب با همکاران، مشکلات آن‌ها را حل کرده و کرامت انسانی را حفظ کند.

در ادامه، سعید شاهین‌فر به همکاری خوب همکاران در زمان تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اشاره کرد و گفت: از ۲۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور، حدود ۹ هزار واحد متعلق به استان زنجان است.

در پایان این مراسم، علی عباسی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی معرفی شد و از زحمات سعید شاهین‌فر تقدیر به عمل آمد.