شناسهٔ خبر: 178071 - سرویس استان‌ها

پیشرفت ۸۵ درصدی بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه در کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت 85 درصدی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه _ امامزاده جعفر _ بابا کلان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)، محمد راستا، مدیرکل راه و شهرسازی این استان، از پیشرفت ۸۵ درصدی بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه - امامزاده جعفر - بابا کلان خبر داد. این پروژه در قالب قطعه ۲ به طول بیش از ۶ کیلومتر با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۵ در حال اجراست.

راستا ادامه داد: همچنین بهسازی راه اصلی تقاطع شهرک صنعتی چهاربیشه - امامزاده جعفر در قالب قطعه ۳ به طول ۳۴۰۰ متر و با اعتبار اولیه ۱۹۱ میلیارد ریال در دست اجراست که هم‌اکنون ۴۵ درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به در دست اجرای دو طرح دیگر در شهرستان گچساران، گفت: عملیات اجرایی طرح تکمیل احداث تقاطع‌های پشکان - سرآب ننیز و تکمیل کمربندی گچساران از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است. این طرح ملی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال به طول ۸.۶ کیلومتر و با پیشرفت ۸۴ درصد در دست ساخت قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: پروژه احداث باند دوم کمربندی گچساران از ابتدای فلکه نرگسی به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست.