شناسهٔ خبر: 178088 - سرویس استان‌ها

بازدید استاندار سمنان از آغاز عملیات آماده‌سازی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

آغاز عملیات 205 هکتاری سمنان استاندار سمنان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از آغاز عملیات آماده سازی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، با حضور در محل سایت شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن، از روند آغاز عملیات آماده‌سازی این پروژه بازدید کرد. 

سیدمحمد حسینی طباطبایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در این سایت برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همچنین ایثارگران و نیروهای مسلح، قطعات زمین در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: تخصیص زمین به تمامی متقاضیان نهضت ملی مسکن که گروه‌بندی را انجام داده‌اند، صورت گرفته و به‌زودی برگه واگذاری اراضی به آنها تحویل داده خواهد شد.

شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن در محدوده پل جهاد تا دانشگاه سمنان جانمایی شده و پس از تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در سال ۱۴۰۲، به محدوده شهر الحاق شده است. این پروژه با ظرفیت ساخت ۹ هزار و ۶۴۴ واحد مسکونی و جمعیت‌پذیری ۳۰ هزار و ۸۶۱ نفر در راستای تحقق قانون جهش تولید مسکن طراحی شده است.