شناسهٔ خبر: 178138 - سرویس مسکن و شهرسازی

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مطرح کرد؛

آمادگی مرکز تحقیقات برای همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت تاسیسات ساختمان

محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از آمادگی کامل این مرکز برای تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات به منظور تسریع در انجام مأموریت‌های متنوع وزارت راه و شهرسازی و با هدف حمایت علمی و پژوهشی و رفع مشکلات پیش‌روی شرکت‌های دانش‌پایه و دارای تاییدیه یا گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران بازدید کرد. در این نمایشگاه، تعدادی از شرکت‌هایی که از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاییدیه و یا گواهینامه فنی دریافت کردند نیز حضور داشتند.

در جریان این بازدید، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت همراه، ضمن انجام مذاکرات کارشناسی با مدیران و مسئولین غرفه‌های شرکت‌های دانش‌پایه و دارای تاییدیه یا گواهی‌نامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مشارکت‌کننده در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، در نشست‌های تخصصی نیز شرکت کرد.

محمدمهدی حیدری با ابراز خوشحالی از اقدامات ارزنده‌ انجام شده توسط فناوران دانش‌بنیان صنعت تأسیسات ساختمانی کشور، آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی را برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل مضاعف با شرکت های دانش بنیان و فناور صنعت تاسیسات ساختمان اعلام کرد.

وی رفع مشکلات پیش رو در این صنعت را بر اساس ظرفیت‌های قانونی مورد تاکید قرار داد.

با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت‌کنندگان فناور و دانش‌بنیان در این نمایشگاه، مقرر شد تا به منظور بهره مندی حداکثری از خدمات، تجارب و پیشنهادهای قابل‌ارایه جلساتی مشترک با برخی از این شرکت ها در مرکز تحقیقات برگزار شود.

لازم به ذکر است، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات، سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع تهران، به‌عنوان بزرگترین رویداد تأسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال صاحبان صنایع روبه رو بوده است، به‌طوری‌که با حضور قریب ۵۶۲ شرکت صنعتی از ۲۳ کشور جهان در فضایی بالغ بر ۶۱۰۰۰ مترمربع، آخرین محصولات، دستاوردها و خدمات تخصصی در زمینه‌های تأسیسات ساختمانی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی همچنین تهویه مطبوع را، در بازه‌ زمانی ۱۳ لغایت ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با ۴ تا ۷ اکتبر ۲۰۲۴، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، درمعرض دید علاقمندان قرار داده است.