شناسهٔ خبر: 178186 - سرویس استان‌ها

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبر داد؛

افزایش ۴۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

پایانه مرزی بیله سوار مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۴۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، لطف اله بابایی مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از مرز بیله سوار با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته حدود ۶۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۳ هزار و ۷۹۸ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۴۴ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۸۴۵  نفر ایرانی و ۶۲ هزار و ۱۳۲ نفر مسافر خارجی است، افزود: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۶ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۸۴۳ نفر و خروجی ایرانی را ۲ نفر برشمرد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار و ۵۲۰ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار وارد و ۳۲ هزار و ۶۱۲ نفر نیز از مرز بیله سوار خارج شده اند.

بابایی در این مدت افزایش ۵۰ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل ۲۱ هزار و ۷۸۴ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار تردد کرده بودند.

وی در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۴۳ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی از مرز بیله سوار خبر داد و خاطرنشان شد: در ۶ ماهه گذشته ۲۹ هزار و ۵۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ هزار و ۶۰۱ نفر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۶ ماهه گذشته به تردد حدود ۷۷ هزار وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۸۵ دستگاه وارد و ۳۶ هزار و ۹۴۶ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

بابایی ادامه داد: در مدت یاد شده ۷۵ هزار و ۲۸۹ دستگاه کامیون و یک‌هزار و ۶۴۲ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند که در تردد کامیون از مرز ۲۴درصد و در تردد اتوبوس نیر افزایش ۵۳ درصدی را شاهد هستیم.