شناسهٔ خبر: 178306 - سرویس استان‌ها

دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی

دیدار با رئیس پلیس راه خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در دیدار با رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر پلیس راه و این اداره کل برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان خراسان رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری استان در دیدار با رئیس پلیس راه استان که به مناسبت هفته فراجا صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارها برای پایین آوردن آمار تلفات ناشی از تصادفات، بررسی علل اصلی سوانح رانندگی به صورت نقطه‌ای به ویژه در مکان‌هایی است که تصادف منجر به فوت دارند.

سرهنگ حسین میش مست رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: ایمن سازی و آشکارسازی تقاطع‌ها و مقطع‌های در حال تعریض و اصلاح می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی گفت: با توجه به این که بیشترین شدت و حجم تصادفات منجر به فوت در محورهای اصلی و شریانی رخ می‌دهد، دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه ایمنی راه باید اولویت خود را بر اصلاح این محورها متمرکز سازند.

در پایان این دیدار جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های فراوان رئیس و مجموعه پلیس راه استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.