شناسهٔ خبر: 178307 - سرویس هوایی

در دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور مطرح شد؛

فرودگاه‌های ایران از بالاترین ضریب امنیت برخوردار است

دیدار مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور دیدار کرد که در این دیدار برخورداری تمام فرودگاه‌های کشور از بالاترین ضریب امنیت مورد اشاره قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور دیدار کرد و در این دیدار گفت: نیروهای پلیس در تمامی فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه‌روزی، امنیت قابل قبولی را برای مردم به ارمغان آورده‌اند.

وی ضمن اشاره به مهم‌ترین ویژگی پلیس فرودگاه‌ها گفت: مسئولیت‌پذیری و کار مضاعف در شرایط تحریم، مهم‌ترین خصلت پلیس فرودگاه‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: همواره انجام پروژه‌های ایمنی و امنیتی از اولویت‌های مهم شرکت فرودگاه‌ها بوده و سپس به تعهدات قبلی و پروژه‌های جدید پرداخته‌ایم.

بالاترین ضریب امنیت در فرودگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های نخجوانی گفت: خوشبختانه امروز شاهد بالاترین ضریب امنیت در تمامی فرودگاه‌های کشور هستیم.

سردار عقیلی افزود: پلیس فرودگاه‌ها علاوه بر اینکه به‌صورت شبانه‌روزی مشغول انجام ماموریت‌های ذاتی است، در عملیات‌های مهمی چون حج، نوروز و اربعین نیز با دغدغه‌مندی و کار مضاعف به ایجاد امنیت مطلوب برای مردم می‌پردازد.

وی با بیان بیان اینکه ماموریت اصلی پلیس "تامین امنیت" است، گفت: علی‌رغم میل بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران، حال امنیت فرودگاه‌ها خوب است و هیچ‌گونه نگرانی و احساس نا امنی در محاوط فرودگاهی وجود ندارد.

گفتنی است؛ غیب‌الله‌زاده و قربانی امین مشاوران مدیرعامل، صادقی مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی و مسیبی سرپرست روابط عمومی، نخجوانی را در این دیدار همراهی کردند.